warsztaty_facebook_rakieta_do_biznesu

#17 Misja Canva i komunikacja marki na Facebooku

Już 4 marca 2020 w Świdnicy!

Widzisz u innych estetyczne grafiki
w mediach społecznościowych
i też chciałbyś pochwalić się takim profesjonalizmem?

Prowadzenie fanpage’a na Facebooku stanowi dla Ciebie
przykry obowiązek lub pochłania za dużo czasu?

Dokuczają Ci myśli typu:
„co tu wrzucić na fejsa?”,
„rany! dawno nic nie dodałam na FB”,
albo „jak zwiększyć zasięgi?”?

Słyszałeś, że trzeba mieć „angażujące treści”,
ale nikt dotąd nie powiedział Ci wprost,
co to znaczy i jak je stworzyć?

Czujesz rozczarowanie po tym, jak ktoś
poprowadził kiedyś Twój fanpage?

Chcesz prowadzić go samodzielnie, autentycznie,
ciekawie, z łatwością i skutecznie?

Ktoś Cię okłamał,
że do projektowania przyjemnych dla oka grafik trzeba być grafikiem,
a do pisania ciekawych treści copywriterem?

ZAINWESTUJ W SWÓJ MARKETING JUŻ DZIŚ!

Weź udział w jedynych takich warsztatach!

ZAGADNIENIA

Warsztat porusza zagadnienia brandingu, identyfikacji wizualnej, komunikacji w mediach społecznościowych, copywritingu.
Poznaj prawa, jakimi rządzi się komunikacja w mediach społecznościowych.

WARTOŚCI

Po udziale w tym warsztacie będziesz mógł bardziej świadomie kreować wizerunek swojej marki na Facebooku, lepiej i celniej komunikować do swojej wymarzonej grupy klientów.
Posiadając wiedzę na temat tego medium oraz umiejętności korzystania z narzędzi – będziesz odważnie i sprawnie prezentował światu swój biznes.

POTĘGA

Aż 1,3 mld z ponad 2 mld użytkowników Facebooka na świecie używa go codziennie! 15 milionów Polaków (39%) korzysta aktywnie z mediów społecznościowych. Najpopularniejszym portalem jest nadal Facebook. Pomijanie tego narzędzia w codziennej pracy może słono kosztować.

RELACJE

Tu są Twoi klienci. Nawiąż z nimi relacje. Dawaj wartość. Nie wpychaj swoich produktów. Nikt tego nie lubi.

GRAFIKI

Mózg przetwarza informacje wizualne 60 000 razy szybciej niż tekstowe. Dlatego potrzebujesz grafik.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Komunikacja w mediach społecznościowych ma być spójna i łatwo identyfikowalna. Strategia i odpowiednie narzędzia pomogą Ci to osiągnąć.

ZAPISZ SIĘ!

Tylko 5 miejsc w grupie!

timeline_pre_loader
PROGRAM MISJI

9:00 ZASILANIE

Kawa i poczęstunek

9:15 ODPRAWA

Cel naszej misji

13:00 PALIWO RAKIETOWE

Przerwa na lunch

13:55 GRZEJEMY LAPTOPY

Zaczynamy lot na planetę Canva

Do rozpoczęcia warsztatu pozostało

2020/03/04 09:00:00

Kto poprowadzi warsztat?

Nazywam się Justyna Wojciechowska i jestem pilotem Rakiety do Biznesu.

Ukończyłam kierunek Public Relations, kreowanie wizerunku firm i instytucji i projektowanie komunikacji na wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu.

Od 13 lat poszerzam swoją wiedzę z zakresu marketingu. Jestem założycielką i siłą napędową SkyRocket. Organizatorką wydarzeń, copywriterem i szkoleniowcem. Zarządzam wizerunkiem oraz komunikacją lokalnych firm.

Więcej o mnie na sky-rocket.pl

Rozwijając nieustannie swoją wiedzę, poświęcam czas i środki na udział w szkoleniach i konferencjach marketingowych. Oto część z nich:

Justyna Wojciechowska
prowadząca warsztat

Czwartkowe Spotkania Social Media we Wrocławiu

Certyfikowany Event Manager w Warszawie

5. Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Ty i Twoja marka online

Poranek z email marketingiem

Lokalny Biznes Sąsiedzki

PR-ranki

4. Konferencja Marketing Progress: nowa rola marketingu

Warsztaty: Content Marketing i Video Marketing

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)

Zielona Marka i Eko-PR, czyli nowe podejście do marketingu

Współpraca z agencjami reklamowymi

Media Relations i E-Media Relations

Animacja czasu wolnego

Kreowanie marki

Akademia e-Marketingu Clear Sense

ZAUFALI MI

m.in.

CO O WARSZTATACH MÓWIĄ UCZESTNICY?

“Spora dawka wiedzy praktycznej i bardzo miła atmosfera. Było warto!!!”
Mariola Pawlikowska, Biuro Usług Finansowych
“Cieszę się, że Ci zaufałam. Luz, uśmiech, profesjonalizm.”
Małgorzata Ćwiertnia, Lawendowa Sowa
“Bardzo dobre warsztaty, dla osób chcących podnieść poziom marki w mediach społecznościowych. Znając logikę działania tych narzędzi, można łatwiej nimi sterować, by odnieść upragniony efekt. Justyna jest osobą rzeczową i bardzo dobrze przygotowaną. Polecam.”
Rafał Woźny, Konsultacje Kredytowe HOSSA
“Szkolenie inspirujące, otworzyło mi się wiele furtek. Potrafię zadziałać w tematach, które były dla mnie trudne. Justyna w prosty sposób wyjaśniła, jak sobie radzić na fanpage, dała nam wiedzę i narzędzia, bez których już nie wyobrażam sobie pracować. Było inspirująco! Dziękuję.”
Katarzyna Borgosz, niezależna konsultantka kosmetyczna Mary Kay
“Super warsztaty, dużo wiedzy, indywidualne podejście.”
Aneta Oskwarek, Korzenie Sukcesu
“100 % Profesjonalizmu przez duże P. Gorąco polecam szkolenia P. Justyny. W krótkim czasie przedstawiła nam na szkoleniu - co z czym, i w jaki sposób posługiwać się fanpagem. Nie wiem jak P. Justyna to zrobiła, ale wszyscy pojęliśmy bez problemu obsługę programu Canva i fanpage'a na FB. Dodam że średnia wieku kursantów to 45 + 🙂 i wszyscy byliśmy ``zieloni`` w tej tematyce. Oby wszystkie szkolenia wyglądały tak jak te prowadzone przez P. Justynę.”
Dariusz Jasiewicz, instalacje sanitarne

Do rozpoczęcia warsztatu pozostało

2020/03/04 09:00:00

JUŻ DZIŚ ZAINWESTUJ W SWÓJ MARKETING!

Weź udział w jedynych takich warsztatach!

POZNAJ CZĘŚĆ OPINII Z FACEBOOKA

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Wystarczy, że składając zamówienie, wpiszesz swoje dane, a fakturę VAT otrzymasz ode mnie w ciągu 24 godzin. Pamiętaj, że udział w warsztatach możesz wpisać w koszty, dzięki czemu będą one dla Ciebie tańsze.

Czy mogę mieć warsztaty za niższą cenę?

Tak. Przy zgłoszeniu 3 osób wszyscy dostajecie 10% zniżki. Przyprowadź 2 osoby, a cała Wasza trójka otrzyma szkolenie taniej!

Czy muszę mieć laptopa na warsztatach?

Tak byłoby najwygodniej. Pracujemy praktycznie, każdy nad swoim fanpage’m, każdy wykonując swoje pierwsze grafiki w programie, dlatego wygodniej będzie Ci wdrażać wiedzę na bieżąco, uczyć się działając, a nie jedynie słuchając i patrząc, jak można to zrobić. Dzięki takiemu podejściu warsztaty opuszczasz posiadając swoje pierwsze projekty i zaplanowanie posty.

Jeśli przed udziałem w warsztatach blokuje Cię brak laptopa/tabletu – daj mi znać mailowo info@sky-rocket.pl lub poprzez Facebooka. Znajdę dla Ciebie rozwiązanie.

Czy konieczny będzie zakup jakiegoś programu do tworzenia grafik?

Nie. Spokojnie – program do tworzenia grafik oraz 10 innych przydatnych narzędzi marketingowych dla małych firm, które poznasz w trakcie warsztatów są bezpłatne.

Dlaczego grupa uczestników liczy 5 osób?

Ponieważ jest optymalna dla warsztatowej formy szkolenia. Szczególnie gdy uczymy się poprzez praktykę, od razu wdrażając zmiany i wprowadzając ulepszenia w naszych fanpage’ach. Pracujemy grupowo oraz indywidualnie nad wizerunkiem oraz komunikacją naszych marek. Ty dzielisz się swoim punktem widzenia na temat czyjegoś biznesu i w zamian dostajesz zwrotne informacje ode mnie oraz uczestników na temat własnych działań.
Mała grupa pozwala mi skupić się na Tobie i pozostałych uczestnikach, a Wam stwarza kameralną, nie skrępowaną atmosferę oraz czas na zadawanie pytań i rozmowę.

Czy dostanę dodatkowe wsparcie po warsztatach?

Tak. Dostajesz dostęp do grupy Rakieta do Biznesu. Są tu członkowie moich warsztatów, którzy na co dzień również mają pytania odnośnie swoich treści na FB i nie tylko. To miejsce na wymianę doświadczeń, źródło odpowiedzi na pytania i sieć kontaktów, a której możesz zaistnieć.

Zakupując PAKIET VIP dostajesz również godzinną konsultację do wykorzystania po warsztatach.

Chcesz o coś dopytać?

Skontaktuj się ze mną!

Nie wiesz, czy to jest coś dla Ciebie? Chcesz mnie o coś zapytać?
Napisz na info@sky-rocket.pl lub odezwij się przez Facebooka!

KTÓRY PAKIET WYBIERASZ?

PAKIET STANDARD

WARSZTATY

337netto
  • warsztat 7h

  • 30 pomysłów na posty dla Twojego fanpage'a

  • herbata, woda, soki, kruche ciasteczka

  • wiedza + praktyka

    nowe umiejętności, wskazówki, gotowe posty

  • materiały szkoleniowe, notes i długopis

  • networking

    nowe relacje biznesowe

  • dostęp do tajnej grupy ``Rakieta do biznesu`` na Facebooku

  • certyfikat

    potwierdzający Twoje nowe umiejętności

  • KUP TERAZ

PAKIET VIP

WARSZTATY + KONSULTACJA

437netto
  • warsztat 7h

  • 30 pomysłów na posty dla Twojego fanpage'a

  • herbata, woda, soki, kruche ciasteczka

  • wiedza + praktyka

    nowe umiejętności, wskazówki, gotowe posty

  • materiały szkoleniowe, notes i długopis

  • networking

    nowe relacje biznesowe

  • dostęp do tajnej grupy ``Rakieta do biznesu`` na Facebooku

  • certyfikat

    potwierdzający Twoje nowe umiejętności

  • konsultacja 1h w cenie 100 zł zamiast 150 zł

    weryfikacja wdrażanej strategii komunikacji

  • KUP TERAZ